Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Archiv článků > Červen 2008


Červen 2008

  • Začínáme renderovat v modulu Brazil r/s 2

    Publikováno: 25.6.2008 | Autor: Brian James
    Rubrika: Renderování

    Je to tak, vydání Brazilu se už nezadržitelně blíží. V tomto článku si projdeme určitá konkrétní nastavení, která vám pomohou rychle začít počítat vysoce kvalitní rendery již v betaverzi Brazlu. Jakmile se seznámíte se základními principy renderování v pomocí Brazilu v Rhinu, budete moci už sami dále zkoumat jeho nekonečné možnosti!

  • ArrayCrvPLUS 1.0

    Publikováno: 23.6.2008 | Autor: Jarek Bieda
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Tento velice užitečný skript nabízí zcela nové možnosti tvorby pole podél tras(y) nebo tras(y) na ploše. Můžete vytvořet libovolný počet prvků podél libovolného počtu tras. Díky náhledu můžete editovat mnoho různých parametrů transformace prvků. Při tvorbě pole křivek nebo bodů dokáže ArrayCrvPLUS navíc automaticky vytvářet potažené či tažené plochy nebo interpolované křivky na základě prvků pole.

  • Bunkspeed představuje HyperShot pro Rhino

    Publikováno: 20.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Tiskové zprávy

    LONG BEACH, CA, 19. červen 2008 – Bunkspeed®, přední světový poskytovatel 3D vizualizačního software pro design, strojírenství a marketing, dnes ohlásil beta vydání svého zásuvného modulu HyperShot® pro Rhinoceros® 4.0. Verdikt betatestera je následující: jsme svědky vzniku nového průmyslového standardu.

  • RhinoTerrain 1.0

    Publikováno: 13.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Společnost RhinoTerrain SARL oznámila vydání modulu RhinoTerrain 1.0 pro Rhino 4.0 pro generování a analýzu přesných 3D modelů terénu pro architekty, stavaře, plánovače, krajináře a urbanisty s podporou výstupu na 3D tiskárny. Mezi jeho funkce patří rychlé generování terénu, skutečná vizualizace terénu, generování vrstevnic, analýza terénu a import různých souborů s 3D daty terénu.

  • T-Splines 2.0 WIP RC-5

    Publikováno: 12.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Nejnovější pracovní verze T-Splines 2.0 WIP Release Candidate 5 obsahuje nové příkazy pro polygony, nové příkazy pro vyhlazený režim a opravy chyb. V této WIP verzi se stále nachází chyby, které mohou způsobit zhroucení Rhina a poškození souborů, nepoužívejte ji proto na jakoukoliv komerční práci.

  • Nové CD tutoriály od Digital Tutors

    Publikováno: 10.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Rhinoceros

    V našem internetovém obchodě www.3Dshop.cz se objevilo mnoho novinek z produkce americké firmy Digital Tutors. Přinášíme vám přehledný seznam všech letošních novinek. Sice v něm nenajdete tutoriály pro Rhino, ale je zde mnoho návodů pro další aplikace, se kterými možná pracujete - ZBrush, modo, Maya, XSI, RealFlow, Flash a další...

  • rhinoreverse - reverse engineering pro Rhino 4

    Publikováno: 6.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    rhinoreverse™ 2 je zásuvný modul pro reverse engineering, který je plně integrovaný v programu Rhino 4. Tento modul umožňuje převádět digitalizované polygonové sítě na hladké NURBS plochy, což je v technické praxi velice žádaná činnost. Cílem je příprava naskenovaných dat pro další kroky v řetězci CAx aplikací, jako je další modelování a editace nebo CNC programování.

  • SpaceNavigator for Notebooks - 3D myška na cestách

    Publikováno: 5.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Rhinoceros

    Nové 3D polohovací zařízení SpaceNavigator for Notebooks nahrazuje starší model SpaceTraveller, který se tímto přestal vyrábět. Kompaktní SpaceNavigator for Notebooks je lehčí a menší než jeho "bratříček" SpaceNavigator a proto je ideálním doplňkem vašeho notebooku na cesty a prezentace mimo kancelář. Toto zařízení používáme s Rhinem na prezentacích u zákazníků.

  • Nový zásuvný modul Curve Piping

    Publikováno: 4.6.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Curve Piping je nový zásuvný modul pro Rhino 4, kerý při renderování převádí křivky na objemové "potrubí". Díky tomu křivky vidíte v renderu jako hmotné. Zásadní výhodou je, že křivky nemusíte převádět fyzicky na potrubí před renderem (příkazem Potrubí nebo Pipe) a zatěžovat tak grafickou kartu při manipulaci se scénou, protože převod potrubí na polygony je obecně dost náročný na množství polygonů.