Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Archiv článků > Duben 2008


Duben 2008

  • RealFlow importer pro Rhino 4

    Publikováno: 29.4.2008 | Autor: David Rutten
    Rubrika: Zásuvné moduly

    RealFlow je oceňovaný simulátor kapalin od společnosti Next Limit Technologies (která je také autorem Maxwellu) určený k simulací tuhých i měkkých těles. Geometrii z Rhina lze importovat do RealFlow pomocí filtu pro Lightwave (*.lwo), polygonové plošky mohou být pouze trojúhelníkové. S tímto zásuvným modulem můžete nyní importovat řešení z RealFlow zpět do Rhina.

  • Pauza na kafe

    Publikováno: 29.4.2008 | Autor: David Rutten
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Po různých malicherných pluginech pro převody dat z Inventoru a Catie nebo pro renderování v reálném čase konečně přichází zásadní počin, který uplatní v praxi každý konstruktér bez ohledu na to, v jakém oboru pracuje. Každý prostě někdy potřebuje pauzu na kafe... pokud se divíte kontrastu názvu článku a ikony nalevo, přečtěte si, co si pro nás ten lišák podšitý David Rutten zase nachystal...

  • hyperShot - konečně renderování v reálném čase

    Publikováno: 25.4.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Renderování

    Tak tady už přestává veškerá legrace. Hloubka ostrosti, HDRI, měkké stíny, reflexe, lom světla, kaustika, fresnell i subsurface scattering v reálném čase! Že jsem se zbláznil? Jen počkejte panáčci, čtěte dál. Nooo, až tak úúúplně reálný ten čas zase není, ale více než kdy jindy platí - více jader, více zábavy :) Mluvím o programu Hypershot od firmy Bunkspeed a skvělé je, že nyní načítá nativní soubory Rhina.

  • Pro/ENGINEER načítá modely z Rhina

    Publikováno: 16.4.2008 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Tento importní filtr, založený na technologii GRANITE, je nyní k dispozici stažení pro Pro/ENGINEER Wildfire 3.0 (M140) jako bezplatný download. Tento plugin je navíc již standardní součástí instalace Pro/ENGINEER Wildfire 4.0 (M010 a novější). Tento procesor ze souborů *.3dm načítá b-rep (boundary representation) plochy, polygonová data, křivky a barvy.