Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Archiv článků > Srpen 2006


Srpen 2006

  • Fryrender - přišel konečně "Maxwell Killer"?

    Publikováno: 28.8.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Renderování

    Vypadá to, jako by se s renderovacími moduly roztrhl datový pytel. Jen se trh zaplnil klasickými GI renderery, přišel jako posel z nebes Maxwell, který však ve svém striktně unbiased přístupu nezůstal dlouho osamocen. Na paty mu silně dýchá relativně nový plugin s názvem fryrender, který má nabízet to samé co maxwell a dokonce i něco navíc. A dokonce můžete ovlivnit i to, zda bude fryrender dostupný i pro Rhino!

  • Aktivace produktu - protipirátská ochrana pro Rhino 4

    Publikováno: 26.8.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Rhinoceros

    Už to tak vypadá, že jinak velice tolerantnímu McNeelovi pomalu dochází trpělivost a nechce pouze pasívně přihlížet stále rostoucímu počtu pirátských kopií Rhina, které se šíří mezi uživateli. V nejnovější betaverzi Rhina 4 proto zavedl - pro některé lidi jistě nevítanou - novinku: aktivaci produktu přes internet. Podívejme se tedy, na co se můžete těšit ;-)

  • MeshMelter - nový plugin pro Rhino 3.0

    Publikováno: 25.8.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Pekelně hyperaktivního uživatele Rhina Davida Ruttena, který se minulý rok dokonce stal členem McNeelova týmu, nemusím jistě zkušeným harcovníkům diskusní skupiny Rhina dlouho představovat. David vedle vlastní grafické tvorby píše velice zajímavé skripty a pluginy pro Rhino a my si dnes představíme nejnovější přírůstek do jeho sbírky - plugin MeshMelter pro Rhino 3.0

  • Co bude umět Rhinoceros 4.0

    Publikováno: 18.8.2006 | Autor: Jiří Komoň
    Rubrika: Rhinoceros

    Vydání Rhina 4.0 se kvapem blíží, podle zákulisních informací by k němu mělo dojít v polovině října 2006. Podrobným popisem nových funkcí se jistě budeme v dostatečné míře zabývat až Rhino 4 vyjde. V této chvíli vám přinášíme článek s celkovým popisem možností a funkcí této nové verze. Pokud jste Rhino 4 ještě nevyzkoušeli, stáhněte si co nejdříve jeho betaverzi pomocí odkazu pod článkem.

  • GI metody a jejich implementace ve V-Rayi

    Publikováno: 4.8.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Renderování

    Už za pár dnů se budete moci přesvědčit o tom, že V-Ray je ten nejskvělejší renderovací nástroj, jaký byl zatím pro Rhino portován. Jeho možnosti jsou obrovské a v oblasti globálního osvětlení (global illumination, GI) nabízí dokonce hned několik algoritmů, které jsou vhodné pro různě typy scén. V tomto článku položíme teoretické základy GI a podíváme se na celkový přehled GI metod.

  • V-Ray pro Rhino 1.0.0. - datum oficiálního vydání

    Publikováno: 2.8.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Renderování

    ASGVIS oznamuje, že V-Ray 1.0 pro Rhino bude oficiálně v prodeji od 8 srpna 2006. Komerční zákazníci si jej mohou zakoupit u autorizovaného prodejce V-Raye pro Českou a Slovenskou republiku, společnosti Dimensio s.r.o., za cenu 17 900 Kč bez 19% DPH, studenti pak za 5 600 Kč + 19% DPH. Objednávky a žádosti o více informací směřujte na e-mail slanina@dimensio.cz