Srpen 2005
-
RhinoScript 8. dil: Uživatelské funkce
Publikováno: 29.8.2005 | Autor: David Rutten
Rubrika: RhinocerosVíteje v poslední kapitole této příručky. Probereme zde poslední záležitosti, které musíte znát, než budete schopni naprogramovat pro Rhino téměř cokoliv, co si přejete. Již víte, že se téměř všechny naše 'akce’ odehrávají v procedurách a funkcích. Také víte, že vbScript obsahuje množství předdefinovaných funkcí jako Sin(), Cos(), Left(), UCase() atd.
-
Nastavenie odrazov okolia vo Flamingu
Publikováno: 12.8.2005 | Autor: Peter Frišlovič
Rubrika: RenderováníTakže ako som sľúbil na www.rhino3d.sk napíšem vám, ako si nastavujem scénu vo Flamingu. Keďže nám ide hlavne o reflexiu okolia, budem sa venovať predovšetkým tomu. Pri modelovaní a vizualizácii nápadov na šperky v podstate stále používam vysoko lesklé a odrazivé materiály. Preto jednou z prvých vecí na ktorú som sa snažil prísť boli práve spomínané odrazy/zrkadlenie sa okolia na mojich modeloch.
-
RhinoScript příloha B: Metody rozhraní Rhina
Publikováno: 3.8.2005 | Autor: David Rutten
Rubrika: RhinocerosRhino je aplikace s příkazovým řádkem i s grafickým rozhraním. RhinoScript nabízí metody pro práci s oběma. V našich příkladech jsme již některé z těchto metod použili. V podstatě existují 2 typy metod rozhraní - metody pro zprávy a získávací metody. První skupina metod „zásobuje“ uživatele informacemi, druhá skupina metod poskytuje datovou interakci s uživatelem.
-
ClayTools pro Rhinoceros – modelování z virtuální hlíny
Publikováno: 1.8.2005 | Autor: Jan Slanina
Rubrika: Zásuvné modulySpolečnost SensAble Technologies oznámila vydání systému ClayTools 1.0 pro program Rhinoceros od společnosti Robert McNeel & Associates. Tento systém umožní designérům použít své hmatové smysly pro tvorbu organických tvarů a přidávat do svých NURBS modelů v Rhinu sochařské detaily, ruční úpravy, kompletní přechody tvarů a reliéfní textury.