Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Tiskové zprávy > Představujeme nový HyperShot 1.5


Představujeme nový HyperShot 1.5

Publikováno: 9.7.2008 | Autor: Jan Slanina | Rubrika: Tiskové zprávy | Komentáře: 0 - Doporučit

HyperShot 1.5 - ikonaLos Angeles, CA, June 30, 2008 – Bunkspeed®, přední světový poskytovatel software pro vizualizaci v oblasti designu, strojírenství a marketingu oznámil dostupnost verze HyperShot® 1.5, netrpělivě očekávaného update programu HyperShot, který byl vydán před rokem. Nová verze přináší zvýšení výkonu a těsnou interakci s hlavními produkty pro objemové a plošné modelování včetně Rhina.

Phillip Lunn, CEO společnosti Bunkspeed, říká, “Obrovský úspěch, který zatím HyperShot sklízí, dává najevo, že na trhu byl kritický nedostatek rendereru, který by byl v každém směru dokonalý – rychlý, snadno ovladatelný , se skvělým fotorealistickým výstupem a přitom cenově dostupný. Naší snahou je zaijstit, aby se i to nejmenší zvýšení výkonu dostalo co nejdříve k našim zákazníkům, aby tak mohli nerušeně využívat nejlepší světový 3D render.”

Rhino + HyperShotRhino + HyperShot, autor iceman

Použitelnost

Import geometrie a otevírání souborů .bip bylo sloučeno do jediného tlačítka. “Open Model” z manu Main nebo “File Open” z palety (CTLR - O nebo Command - O) nyní umožní importovat geometrii nebo otevřít existující scénu (soubory .bip).

HyperShot
Vyrenderováno v programu HyperShot

Výkon

  • Raytraycing v reálném čase:
    Rychlejší výpočet vrhání stínů na sebe sama (self-shadows).
    Zvýšení rychlosti při aplikování materiálů s texturami na objekty bez souřadnic pro mapování textur.
  • Materiálová knohovna:
    Materiálová knihovna je nyní ukládána do cache. Když ve verzi 1.5 otevřete knihovnu poprvé, budou všechny materiály vyrenderovány a vloženy do cache. Když příště spustíte HyperShot a otevřete materiálovou knihovnu, budou veškeré materiály zobrazeny okamžitě. Při přidání nových materiálů budou renderovány pouze tyto materiály a poté budou přidány do cache.
  • Smazání součásti:
    Objekty jsou nyní skutečně smazány ze scény i ze souboru, pokud jej uložíte.

    HyperShot 1.5

Renderování

  • Volitelné automatické nastavení Gammy pro podkladové obrázky:
    Uživatel si nyní může yvbrat, zda ponechá obrázek v pozadí v původním stavu nebo zda povolí automatickou Gamma korekci.
  • Odrážení paprsků v reálném čase (realtime ray bounces):
    Odrážení paprsků lze nyní buď úplně vypnout (0) nebo lze nastavit až 64 v reálném čase.
  • Renderovací volba "Sharp Shadows":
    Vyrenderované stíny neodpovídají zcela přesně realtime stínům. Toto políčko je standardně zatržené. Pokud ostré stíny nepotřebujete, můžete toto tlačítko zrušit a zrychlit tak výpočet.
  • Ostřejší textury:
    Textury jsou nyní pod ostrými úhly mnohem ostřejší, to znamená v poloze, kdy se kamera dívá na povrch hodně naplocho.

Rhino + HyperShotRhino + HyperShot, autor Jorbu

Převodníky

  • SolidWorks (Windows):
    Importér nyní uchovává natočení textury, které bylo aplikováno v SolidWorks. Nyní můžete nastavit orientaci textur všech ploch přímo v SolidWorks a po převodu do HyperShotu zůstanou tyto informace zachovány.
    Byla opravena chyba, která způsobila zhroucení importéru SolidWorks, když byly v souboru ze SolidWorks přítomny některé fonty.

  • Rhinoceros (Windows & Mac):
    Podpora Maca: nyní načítá polygonové sítě, uložené v souboru Rhina.
    Aktualizace ve Windows: načítá polygonové sítě. Importér již není omezen pouze na NURBS geometrii.
    Betaverze zásuvného modulu pro Windows. Pro více informací navštivte www.bunkspeed.com/hypershot/rhino

  • Pro/ENGINEER (Windows):
    Byl vyřešen problém s Pro/ENGINEERem Wildfire 4 na Windows XP. Importér nyní načítá data ze Pro/ENGINEERu Wildfire 4 bez problémů.

  • IGES (Windows):
    Byl vyřešen problém s vrstvami v souborech IGES, vygenerovaných Aliasem
    Podpora geometrických instancí

Renderování v reálném čase
Vyrenderováno v programu HyperShot

Licencování

  • Zjednodušený licenční proces:
    Interaktivní aktivace trvalých nebo zkušebních licencí přes Internet.
    Zjednodušený převod licence při výmně počítače.
  • Časové omezení zkušební verze:
    Doba platnosti demoverze byla omezena na 15 dnů. V případě žádosti o opakovanou nebo prodlouženou zkušební dobu se prosím obracejte přímo na Bunkspeed na adrese info@bunkspeed.com.

Související odkazy

Související články

Nahoru ↑