Představujeme nový HyperShot 1.5
Publikováno: 9.7.2008 | Autor: Jan Slanina | Rubrika: Tiskové zprávy | Komentáře: 0 - Doporučit
![HyperShot 1.5 - ikona](/data/imgs/01949s.jpg)
Phillip Lunn, CEO společnosti Bunkspeed, říká, “Obrovský úspěch, který zatím HyperShot sklízí, dává najevo, že na trhu byl kritický nedostatek rendereru, který by byl v každém směru dokonalý – rychlý, snadno ovladatelný , se skvělým fotorealistickým výstupem a přitom cenově dostupný. Naší snahou je zaijstit, aby se i to nejmenší zvýšení výkonu dostalo co nejdříve k našim zákazníkům, aby tak mohli nerušeně využívat nejlepší světový 3D render.”
Rhino + HyperShot, autor iceman
Použitelnost
Import geometrie a otevírání souborů .bip bylo sloučeno do jediného tlačítka. “Open Model” z manu Main nebo “File Open” z palety (CTLR - O nebo Command - O) nyní umožní importovat geometrii nebo otevřít existující scénu (soubory .bip).
Vyrenderováno v programu HyperShot
Výkon
- Raytraycing v reálném čase:
Rychlejší výpočet vrhání stínů na sebe sama (self-shadows).
Zvýšení rychlosti při aplikování materiálů s texturami na objekty bez souřadnic pro mapování textur. - Materiálová knohovna:
Materiálová knihovna je nyní ukládána do cache. Když ve verzi 1.5 otevřete knihovnu poprvé, budou všechny materiály vyrenderovány a vloženy do cache. Když příště spustíte HyperShot a otevřete materiálovou knihovnu, budou veškeré materiály zobrazeny okamžitě. Při přidání nových materiálů budou renderovány pouze tyto materiály a poté budou přidány do cache. -
Smazání součásti:
Objekty jsou nyní skutečně smazány ze scény i ze souboru, pokud jej uložíte.
Renderování
- Volitelné automatické nastavení Gammy pro podkladové obrázky:
Uživatel si nyní může yvbrat, zda ponechá obrázek v pozadí v původním stavu nebo zda povolí automatickou Gamma korekci. - Odrážení paprsků v reálném čase (realtime ray bounces):
Odrážení paprsků lze nyní buď úplně vypnout (0) nebo lze nastavit až 64 v reálném čase. - Renderovací volba "Sharp Shadows":
Vyrenderované stíny neodpovídají zcela přesně realtime stínům. Toto políčko je standardně zatržené. Pokud ostré stíny nepotřebujete, můžete toto tlačítko zrušit a zrychlit tak výpočet. - Ostřejší textury:
Textury jsou nyní pod ostrými úhly mnohem ostřejší, to znamená v poloze, kdy se kamera dívá na povrch hodně naplocho.
Rhino + HyperShot, autor Jorbu
Převodníky
- SolidWorks (Windows):
Importér nyní uchovává natočení textury, které bylo aplikováno v SolidWorks. Nyní můžete nastavit orientaci textur všech ploch přímo v SolidWorks a po převodu do HyperShotu zůstanou tyto informace zachovány.
Byla opravena chyba, která způsobila zhroucení importéru SolidWorks, když byly v souboru ze SolidWorks přítomny některé fonty. - Rhinoceros (Windows & Mac):
Podpora Maca: nyní načítá polygonové sítě, uložené v souboru Rhina.
Aktualizace ve Windows: načítá polygonové sítě. Importér již není omezen pouze na NURBS geometrii.
Betaverze zásuvného modulu pro Windows. Pro více informací navštivte www.bunkspeed.com/hypershot/rhino - Pro/ENGINEER (Windows):
Byl vyřešen problém s Pro/ENGINEERem Wildfire 4 na Windows XP. Importér nyní načítá data ze Pro/ENGINEERu Wildfire 4 bez problémů. - IGES (Windows):
Byl vyřešen problém s vrstvami v souborech IGES, vygenerovaných Aliasem
Podpora geometrických instancí
Vyrenderováno v programu HyperShot
Licencování
- Zjednodušený licenční proces:
Interaktivní aktivace trvalých nebo zkušebních licencí přes Internet.
Zjednodušený převod licence při výmně počítače. - Časové omezení zkušební verze:
Doba platnosti demoverze byla omezena na 15 dnů. V případě žádosti o opakovanou nebo prodlouženou zkušební dobu se prosím obracejte přímo na Bunkspeed na adrese info@bunkspeed.com.
Související odkazy
- http://www.3dshop.cz/software/hypershot-hd – Kupte si hyperShot HD na www.3dshop.cz
- http://www.3dshop.cz/software/hypershot-pro – Kupte si hyperShot Pro na www.3dshop.cz
- http://www.bunkspeed.com/hypershot/hypershot.html – Domovská stránka programu hyperShot
Související články
- Představujeme nový HyperShot 1.5 - 09.07.2008
- hyperShot - konečně renderování v reálném čase - 25.04.2008
- Bunkspeed představuje HyperShot pro Rhino - 20.06.2008