Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Renderování > Renderovací modul V-Ray pro Rhino 4 v prodeji


Renderovací modul V-Ray pro Rhino 4 v prodeji

Publikováno: 3.5.2007 | Autor: Jan Slanina | Rubrika: Renderování | Komentáře: 2 - Doporučit

V-Ray pro Rhino 4 - ikonaBaltimore, 25. duben 2007 — ASGVIS zveřejnil novou verzi Release Candidate ke svému dlouho očekávanému zásuvnému modulu V-Ray pro Rhino 4. Toto vydání je dostupné pouze pro Rhino 4. Verze pro Rhino 3 je také v plánu. V-Ray pro Rhino 4 si můžete koupit již nyní a navíc za zvýhodněnou předprodejní cenu! A navíc je zde plno nových funkcí oproti verzi pro Rhino 3.

V-Ray je renderovací zásuvný modul, který umožňuje uživatelům Rhinocera z nejrůznějších oborů - od inženýrských oborů a architektury přes design až po animaci - využít sílu renderovacího programu V-Ray od výrobce Chaos Group. Objednejte si renderovací modul V-Ray pro Rhino 4 za časově omezenou zvýhodněnou cenu 14.600,- Kč bez DPH (ušetříte 2.300,- Kč). Tato akce se týká pouze komerční licence.

V-Ray pro Rhino 4 - obrázek 1

Prostřednictvím V-Raye pro Rhino nabízíme profesionálům v oblasti vizualizací moderní řešení, které generuje kvalitní obrázky s vysokou mírou realismu. “Nejlepší studia ze všech oborů už po léta spoléhají na V-Ray, ve kterém generují fotorealistické obrázky mimořádné kvality,” říká Corey Rubadue, ředitel firmy ASGVIS, která portuje V-Ray do Rhina. “S V-Rayem pro Rhino přinášíme toto silné, flexibilní a dostupné renderovací řešení všem uživateůlm Rhina.”

V-Ray pro Rhino 4 - obrázek 2

V-Ray nabízí uživatelům Rhina robustní sadu funkcí pro globální osvětlení (global illumination) a ray-tracing, se kterými mohou rychle, snadno a s nízkými náklady uvést své myšlenky do života.

Mezi některé nové funkce této verze patří:

  • V-Ray Sun a Sky
  • V-Ray Physical Camera
  • 3D Displacement
  • Distribuovaný rendering, který umožní výpočet jednoho obrázku až na 10 strojích na jednu licenci
  • Reflexe, refrakce, globální osvětlení a pozadí individuálně na úrovni jednotlivých materiálů
  • Samostatná globální reflexe a refrakce
  • 2stranné materiály
  • Nyní je možné použít disperzní materiály
  • Snadné ovládání Gamma korekce
  • Mezi rozšířenou funkčnost patří nastavení limitu využití paměti
  • Zlepšené zobrazení v pohledu Rhina
  • Efektivnější využití paměti ve velkých scénách Rhina
  • Podpora animace v Bongu a ve vestavěných nástrojích Rhina

V-Ray pro Rhino 4 - obrázek 3

Mezi vlastnosti zděděné z předchozí verze patří:

  • Biased a un-biased renderování globálního osvětlení s více metodami výpočtu, včetně algoritmů Indirect Illumination, Quasi Monte Carlo, Irradiance Mapping, Photo Mapping a Light Cache Path Tracing.
  • Nedostižná rychlost renderingu bez ztráty kvality. Možnost opětovného použití irradianční, fotonové a light cache mapy umožňuje renderovat obrázky ve vyšším rozlišení za zlomek času než konkurenční renderovací enginy.
  • Fyzikálně založené materiály a osvětlení, které dává uživateli možnost renderovat vysoce kvalitní, fotorealistické obrázky bez ohledu na složitost modelu.

V-Ray pro Rhino bude distribuován s rozšířenou kolekcí renderovacích voleb a s velkou knihovnou materiálů; ASGVIS navíc brzo spustí on-line databázi renderovacích voleb a materiálů, vytvořených uživateli V-Raye pro Rhino. To vše bude dostupné na webu http://www.asgvis.com.

V-Ray pro Rhino 4 - obrázek 4

Cena a dostupnost

Pro současné uživatele V-Ray pro Rhino 3 bude upgrade na verzi 4 bezplatný. Pro nové zákazníky je do 31. května 2007 připravena časově omezená sleva na V-Ray pro Rhino v4 - mohou ho koupit za 14.600,- Kč bez DPH (místo 16.900,-).

Objednávky a obchodní informace:

Jan Slanina, tel. 777 188 457, e-mail slanina@dimensio.cz

V-Ray pro Rhino 4 - obrázek 5

Diskuse k článku

  • [2] Jan Slanina07. 05. 2007, 09:33 – reakce na [1]

    reagovat

    Pro zajímavost: zde je atuální komentář k rozdílům mezi V-Rayem pro Rhino a pro Maxe od Damiena z ASGVisu:

    Unsupported Vray features in Rhino include:
    -Vray Fur
    -Vray Displacement Mod (we have displacement, but not the modifier that max uses)
    -Volume light (actually supported by Max, and since Rhino doesn't have it we can't use it)
    -Various Light capabilities (using IES lights/photometric (although this just got released to us), using maps for lights (you can use emissive geometry, but won't get sampled the same)
    -Different V-ray specific Material capabilities (Vray Dirt (its an AO shader), Vray FastSSS, Vray blend (Uses two materials as opposed to two colors, but we also have added capabilites with our layer system so this half there)
    -Different Max native material capabilites (different falloff maps (we only have fresnel) and a number of other procedurals and map types)
    -Motion Blur (we have it, but need to sort out how it reads the animation)
    -Render farm management (vfmax uses backburner, which is native to max. We have distributed rendering, but that isn't really sufficient for animations.)

    After that there are a afew little things here and there that are missing or done slightly different. At this point unless your using Vray for doing heavy duty production work (long animations, comping) I don't think you'd find that much of a difference between the two. Hope that answers your question.

  • [1] Jiří Hoferek – 07. 05. 2007, 09:11

    Reaguje: [2] - reagovat

    Dobrý den. Musím s povděkem kvitovat zprávu o vydání Vray pro Rhino 4. Řadou nových funkcí se opět přiblížil možnostem svého "staršího dvojčete" z 3D max. Ale aby si mohl dovolit požadovat za získání licence totožnou cenu přecejenom ještě něco chybí. Ocenil bych například možnost změny tvaru vray light ze čtyřúhelníku na kouli či disk (ten se zde zřejmě objevuje v podobě vray sun) a další vray speciality jakými jsou Hair and fur ap. Mým osobním přáním do budoucna je možnost učinění vybraných předmětů neviditelnými pro kameru, aplikace světel podobných maxovským photometric light (především pro využití IES profilů různých reálných světelných zdrojů)a možnost využití mapovací funkce typu unwrap. TO už je ale závislé i na samotném řešení Rhina a jeho dalších verzí. Vray je rozhodně příslibem kvalitního výstupu za relativně krátký čas a ve spojení se současnými možnostmi rhina je vhodnou alternativou daleko dražších konkurenčních řešení. Jen dotaz na závěr. Je možné ve VRay pro Rhino 4 renderovat interiérovou scénu, kdy je použito Vray rect light pro simulaci nepřímého osvětlení a současně direct light pro simulaci přímého slunečního světla? Ve verzi tři tyto dva světelné zdroje současně pracovat nechtěly.