Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Archiv článků > Listopad 2006


Listopad 2006

  • Rhino 4 - zahájen oficiální předprodej!

    Publikováno: 27.11.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Rhinoceros

    *** AKTUALIZOVÁNO *** Jistě už všichni netrpělivě čekáte na nové Rhino 4. Komerční uživatelé čekají ale o něco netrpělivěji, protože z daňových důvodů chtějí koupit Rhinoceros 4 ještě do konce tohoto roku. Uvedení Rhina se poněkud zpožďuje kvůli dolaďování posledních blešek a kvůli lokalizaci, proto jsme ve spolupráci s firmou McNeel připravili pro komerční uživatele skvělou nabídku.

  • Rekonstrukce množiny bodů

    Publikováno: 24.11.2006 | Autor: David Rutten
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Rekonstrukce množiny bodů (Poinset Reconstruction, zkráceně PSR) je proces tvorby geometrie vyšší úrovně z obyčejných bodů. Nejčastěji se ní setkáte ve strojírenství při skenování objektů laserovým scannerem, ale poměrně časté je i využití v geodezii a architektuře, kde máte k dispozici vyměřený terén v podobě prostorových bodů a potřebujete z nich udělat souvislou polygonovou síť.

  • Nové knihy z vydavatelství Ballistic Publishing a 3D Total

    Publikováno: 15.11.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Renderování

    O knihy z Ballistic Publishing je na českém trhu velký zájem, proto vás jiště potěší, že toto vydavatelství neutuchá ve své snaze přinášet čtenářům stále nové a atraktivní tituly. Dnes se podíváme na zajímavou novinku d´Artiste Concept Art, na atraktivní EXPOSÉ 4, zmíním se o Painteru a prozradím něco o chystaných titulech a ukážu vám novou atraktivní knihu z vydavatelství 3DTotal.

  • Monkey pro Rhino 4 - chytrá opoce!

    Publikováno: 5.11.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Není žádných pochyb o tom, že skriptování je extrémně silný a užitečný nástroj pro zvýšení schopností Rhina v oblastech, kde samotné Rhino nabízí nedostatečné nebo žádné nástroje a také v situacích, kdy si chcete ulehčit nebo zautomatizovat určité činnosti. Dosud bylo nutné psát skripty v jednoduchém editoru, ale nyní se situace výrazně zlepšuje a to díku Davidu Ruttenovi, takto skriptovacímu polobohu.

  • Vývoj T-Splines pro Rhino byl otevřen všem uživatelům

    Publikováno: 1.11.2006 | Autor: Jan Slanina
    Rubrika: Zásuvné moduly

    Vývoj T-Splines pro Rhino probíhal dlouhou dobu "pod pokličkou", protože vývojáři museli nejdříve implementovat celou technologii do Rhina a teprve poté zveřejnili první betaverzi pro testování. Toto testování zprvu probíhalo pouze mezi uzavřenou skupinou vybraných betatesterů, ale výrobce po krátké době otevřel testování všem uživatelům, T-Splines si můžete stáhnout i vy. Jediné co potřebujete je beta Rhina 4.