Zdravim. mam tu menší problém ještě na konci školního roku jsem měl v ohně rhina. po levé straně panel nástrojů a dokonce i pod příkazovou lištou. někam se mi poděla a nevim jak jí znovu otevřít.
[887] Jindřich Brezovský – 03. 09. 2013, 21:36 – reakce na [73]
Dobrý den, měl bych obdobný dotaz, tak bych se chtěl zeptat, zdali mi třeba nepomůžete. Nedaří se mi v jednoduché scéně rozsvítit bodové světlo. Zkoušel jsem např kouli přiřadit materiál (emitter - včetně příslušných parametrů,.. 60W) a následně jej rendrovat zapomocí fryrendru, ale výsledná scéna není osvícená a světelný objekt (koule) se zobrazuje jako černý. Netušíte prosím někdo jak tento materiál či objekt upravit nebo fryrender nastavit, aby scéna byla osvětlená? Děkuji za odpověď
dobry den,je rhino licencia vazana na konkretne PC?alebo si musim vyzadat nove licencni cislo jestli chci tento program nainstalovat na iny PC.vymenila som totiz pc a nechci aby som prisla o licenci
Chcel by som sa spytat ci je normalne ze ked ulozim model robeny v T-splines tak sa mi nesplniteľne automaticky konvertuju do NURBS. Zaujimalo by taktiez aky typ exportu by ste odporucali z rhina do 3DS max aby sa geometria co najmenej degradovala. S pozdravom Peter Covnik
Dobrý den, potřebovala bych zjistit jaký plugin obsahuje funkci která na křivce dokáže interpolovat úsečku. Taková funkce v klasickém rhhinu 4.0 asi není, nebo jsem ji neobjevila...
obracím se na Vás všechny s prosbou o pomoc. Neporadíte mi někdo, kde bych sehnala tutorial na model židle Ant Chair od Jacobsena? Potřebuji to do školy a vzhledem k tomu, že jsem měli pouze 3 lekce v Rhinu, toho umím opravdu málo. Budu vděčná za každou radu. Díky moc.
Pozdravujem. Vo firme, kde by som mal nastúpiť, pracujú s rhinom 4 a render V-ray. Používajú ho hlavne na vizualizáciu interierov a na ich starej PC zostave je renderovací čas strašne dlhý. Tak ma poverili úlohou na kúpu novej PC zostavy. Preto by som sa rád opýtal , aké by boli najvhodnejšie parametre PC zostavy pre rhino 4 a v-ray. Ďakujem bell
Dobrý den, pracuji v Rhinu s velkým souborem kolem 400MB a můj stařík PC už nezvládá základní renderování v Rhinu. Půjčil jsem si výkonný notebook a chtěl nahrát demoverzi Rhina abych si mohl prohlédnout vyrenderovaný model. Ze stránek Dimensio se, ale stáhne jen php soubor a jinak nic. Můžete mi, prosím poradit? Mohu nahrát na ten notebook Rhino z CD a přihlásit se pod svou licencí.Děkuji
Dobrý den, jsem úplný začátečník v Rhinu4. Pokoušel jsem se najít nějaké předdefinované textury a našel v adresáři RIB.Když je však chci aplikovat na nějaký předmět v Rhinu,v adresáři se nic nezobrazí.Když zvolím opačnou cestu a otevřu nejdřív adresář a následně program Rhino, zobrazí se v příkazovém řádku Rhina, že tento program tento soubor nepodporuje. Můžete mi prosím poradit, jak se dostat k texturám? Také by mě zajímalo jak je to s renderováním? Potřebuji si k Rhinu 4 zakoupit ještě nějaký renderovací program? Původně jsem si myslel, že to vše je obsažené v Rhinu.Děkuji za odpověď.Rez
jde o to jaký render používáte. v materiálovém editoru fryrenderu je vlastnost materiálu, jako je například průhlednost, lesklost atd., nazvaná emitter (záložka vpravo nahoře), tím se materiálu přiřadí svítivost v luxech či kandelách. určitě bude podobný materiál i pro v-ray (namátkou přes google: http://software.asgvis.com/index.php?option=com_co ntent&task=view&id=30&Itemid=55 ) ...jiné způsoby neznám
Mám dotay a to zda se dá sehnat nějaký manuál přiručka na ovládání Rhino. Vím že při koupi tohoto programu je i manuál. CHtěl bych se však s tímto programem seznámit dřívěji než jej zakoupím. Nebo zda by někdo manuál již nepotřeboval a byl by ochoten jej nabídnout tak jsem zájemce. Děkuji kubooj@yahoo.com
Dobry den.... mam otazecku ohledne rendrovani v programu Fryrender po siti, vse me bezi jak ma ale pri nastaveni rendru jednoho obrazku me nakonec vypadne tolik obrazku kolik mam pridelenejch stanic a ne jeden spolecnej..kvalitni..kde delam chybu?? Dekji Pavel
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli byste mi neporadili jak v Rhinu 4.0 udělám svítící předmět? Například kostku, která by svítila. A ještě bych se chtěla zeptat jestli je pro Flamingo nějaký manuál v češtině? Děkuji předem za odpověď.
Mám problém s chodem programu Rhino 4. Při zobrazení kontrolních bodů křivky (příkazem PointsOn (F10)) se mi kontrolní body zobrazují mimo křivku. Jedná se o chybu v programu nebo je chyba na mé straně? Děkuji za odpovědi.
chci se zeptat, kde je možné najít nějaký podrobnější manuál na webu či v obchodě pro ty, kteří se chtějí Rhino naučit. Pokoušela jsem se o nějaké modely, pracuji léta v AutoCadu, ale i přes podobnost ikon, se mi to nedaří. Ideální by byl konkrétní návod, co jak udělat od nejjednodušších věcí. Bohužel manuál v demoverzi vpravo, která je v angličtině, mi opravdu nepomohla
Dobrý den, Chtěl bych se zeptat jestli jde v GrassHopperu scriptovat v Pythonu. Na internetu jsem objevil pár obrázků, na kterých vypadá je Pythonovskej script použit, ale mě to tu nabízí pouze VB a C# scripty.
Rad by som sa opytal na instalaciu V-Ray. Mam zakupenu original licenciu na Rhino V Ray 4.0. Poradte mi prosim sposob resp. postup ako ho mam nainstalovat. Srdecna Vdaka
měl bych na Vás dotaz ohledně zobrazení kamery v rhinu. Když v rhinu zapnu zobrazení kamery (F6), začne se posouvání a otáčení obrazu znatelně trhat. Dělá to i v novém souboru, kde jsem ještě nenakreslil ani čárku, vypnutím zobrazení kamery se zase vše posouvá a otáčí zcela plynule. Mohli by jste mi poradit zda se to dá vyřešit nastavením rhina, nebo je problém spíše v hardwaru, případně na co je zobrazení kamery náročné, procesor, paměť, nebo grafická karta.
Mám malí problém s Rhinoceros a nemůžu ho odstranit. je to asi maličkost a prominte za otravování ale nechtěl jsem procházet sáhodlouhé diskuze. tak teda často se mi stává že chci pravím tlačítkem myši otáčet nebo posouvat model ale místo toho mi to potvrzuje nebo naskakuje poslední příkaz nevíte jak toto potvrzování vypnout? mám verzi 4.0 SR4b předem děkuji a nezlobte se že vás s tím otravuji ale docela hodně mi to znepřijemňuje práci a dříve to tak nedělalo
Chtel bych se zeptat jestli je mozne primo ze Rhina, nebo pomoci nejakeho zasuvneho modulu vygenerovat texturu se stinem na objektu, ktery nasvitim pomoci svetel. Pripane jak muzu objekty ze Rhina korekte exportovat jako NURBS model do Maye.
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit. Diky za rady.
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit. Diky za rady.
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit. Diky za rady.
Dobry den, proramuji v Jave a pouzivam Java3D knihovnu a netbeans. Vase obj,dxf,... formaty nejsou kompatibilni s formaty obj,dxf,.. ,ktere vyzaduje java. Tak jsem chtela poslat pripominku, kdybyste nekdy zamysleli Rhino upravit v tomto smeru. (pokud teda ovsem nemam zastaralejsi verzi jednoho z techto programu)
Dobry den, proramuji v Jave a pouzivam Java3D knihovnu a netbeans. Vase obj,dxf,... formaty nejsou kompatibilni s formaty obj,dxf,.. ,ktere vyzaduje java. Tak jsem chtela poslat pripominku, kdybyste nekdy zamysleli Rhino upravit v tomto smeru. (pokud teda ovsem nemam zastaralejsi verzi jednoho z techto programu)
Dobrý den dělám seminární práci s tímto programem o potřeboval bych zaslat nějaké podklady o 3D modelování obecně.Pokud můžete pošlete mi je na e-mail jarta@email.cz budu velice zavázán.děkuji
vlastním komerční licenci Rhino v3.0 a plánuji přechod na Win Vista. Je Rhino v3.0 podporován také pro Vista, případně který servisní balíček Rhina 3, nebo budu muset přejít na Rhino 4.0.
Dobry den, chtel bych se prosim zeptat jestli rhino4 vyuziva vicejadrove procesory pro rendering v okne ci je to zalezitost jen graficke karty. Mam 4jadrovy procesor a nejak strasne pomalu se to hybe (vytizenost procesoru je max 25%). Dale mam GK zvladajici vsechny soucasne, graficky narocne hry. Pred tim jsem mel GK Nv QUADRO a pro tyto karty rhino nema podporu vubec. Jsem tim docela zklaman protoze rhino vyuzivam pro architekturu a modely jsou vetsinou dost narocne a zatim jsem nenasel pocitac ktery by si s rhinem rozumel. Mozna je to chybnym nastavenim a tak vas prosim o radu. Dekuji MF
Dobrý den, zakoupil jsem EDU studentskou verzi Rhina s SP2 a jak jsem zjistil, SP2 se \"hádá\" s Total Commandrem při funkci Windows Menu (klik pravým tlačítkem na soubor), což mi celkem znesnadňuje práci v ostatních programech. Jedná se o nějakou zvláštní chybu, nebo chabu SR? Děkuji
Dobrý den Chtel bych se vás zeptat, mám verzi Rhinocerosu 4.0 a vše funguje jak má, ale když chci udelat čáru, čí začit tvorit krabici, a nebo cokoliv kde je kurzor, tak se mi to seká, nevíte cim to muže být. Seká se to celkem hodně, takže se s ním nedá pracovat. Děkuji předem za vaši odpověd. S úctou Štěpánek.
Dobrý den, po upozornění na nový SP2 do rhina jsem tento stáhl a nainstaloval, po této instalaci se bohužel v programu v příkazovém menu rozsypala česká znaková sada (písmena s diakritikou jsou nahrazeny nesmyslnými znaky). Nevíte kde a jak to opravit? Děkuji
Dobry den, porozhlizim se po vhodnem a cenove prijatelnem programu pro designerskou praci. Muzete prosim srovnat Rhino3D s produktem Pro/Concept, ktery nabizi spolecnost PTC? Dik za odpoved. Dis.
Dobrý den Chci se zeptat. Mám takový menší problém, s kterým si určitě budete umět hravě poradit. V Rhinoceru jsem začal pracovat asi před rokem, teď přišel čas koupit si nový počítač, jenže můj problém spočívá v tom, že si vůbec nevím rady s výběrem základní desky, potažmo Grafické karty, ktera je pro modeling dost významným faktorem. Nevím zda je s Rhinem vice kompatibilni ATI nebo Nvidia. Nikde na forech sem tuhle odpověd nenašel. Možná, že je to stejné jako u 3D maxu kde je lepsi stavět na ATI technologii. Prosím o radu. Můj email : jozula@seznam.cz Děkuji za odpověd'
Pro školní V-Ray bohužel neplatí tak benevolentní podmínky jako pro Rhino, dělá ho totiž úplně jiný výrobce a má svoje podmínky. Po ukončení studia licence není platná a musí se upgradovat na komerční. Nedá se používat komerčně ani po dobu studia.
Nejdříve se musí v záložce Indirect Illumination zatrhnout "On", aby se počítalo nepřímé osvětlení. Tím se objeví nová záložka Irradiance Map. V záložce Indirect ilumination ovšem musí být jako "Primary engine" vybrána Irradiance map.
Zdravim, mozna jsem spatne hledal, ale mam dotaz ohledne studentske verze V-Raye, jestli pro ni jako update k Rhinoceru plati stejne podminky jako pro Rhino, tzn. jestli ji mohu po ukonceni studia pouzivat komercne, diky a nashledanou.
Rhino 4 by mělo určitě vyjít do konce tohoto roku, myslím že budou i nějaké předprodejní slevy, protože komerční licence bude o trošku dražší než u Rhina 3 a po nějakou dobu se bude komerční Rhino 4 prodávat v akci za stejnou cenu, jako komerční Rhino 3. Cena studentských licecí a školních multilicencí by ale měla být zcela stejná jako u Rhina 3, takže 6.200,- Kč bez DPH za studentskou licenci.
Milan Turek: děkuji za nabídku, ale se vzhledem našich stránek jsme zcela spokojení, nevidíme ho jako fádní ale jako jednoduše elegantní a vzdušný. Mnohem více 3D grafiky uvidíte na našich stránkách www.3dshop.cz, na kterých právě pracujeme a které budou zprovozněny koncem tohoto měsíce. Ale ještě jednou děkuji za nabídku a přeji ať se Vám ve webdesignu daří!
zklamaný návštěvník: ano, máte pravdu, aktualizace byla v poslední době katastrofální, protože se bohužel nenaplnily původní předpoklady že budou ostatní uživatelé přispívat svými články a tak musím až na výjimky veškeré články psát sám a poslední dobou jsme dělali velké vizualizační projekty a na psaní bohužel nebyl vůbec čas :-( Ale jsem si vědomý svého dluhu a pokusím se teď aktualizovat stránky daleko častěji.
Dobry den, vase stranky som zacal navstevovat len pred nedavnom.Rhino3D pre mna nie je primarny nastroj pre pracu a tak nemam moc casu sa mu venovat.Chcem pouzivat 3D doplnky pre web stranky a tak ho chcem poznat aspon na malej-strednej urovni. Ale k veci. Robim web stranky (zial referencie [referencnu stranku] momentalne iba pripravujem) a to je prave predmet mojho dotazu. Vasa stranka o programe Rhino3D na mna posobi velmi fadne!Ako stranku podporujucu takyto mocny najstroj by som videl prave 3D stranku s uzasnym vizualom. Pokial sa taketo veci premyslia zvysi to nielen zaujem o stranky ale aj zaujem o samotny produkt - pretoze stranka bude obsahovat prave 3D prvky z Rhinoceros3D. Pokial Vas taketo nieco zaujima a mali by ste vazny zaujem o risenie web stranky budem rad ked ma kontaktujete a bezplatne Vam mozes vytvorit predlohu mojej predstavy.
Rad bych podekoval za vznik Vasich stranek. Avsak jejich soucasny stav, co se aktualizace tyce, je katastrofalni. Ihned na hlavni strance se nabizi ke stazeni "aktualni" dubnova verze Rhina 4, taktez jakakoli aktivita v redakcnim systemu jiz nadobro odumrela (temer 2 mesice bez noveho clanku!!). Kdyz uz Vas projekt vznikl - czech support expaned - pak by si dozjista zaslouzil vetsi peci. At se Vam dari.
Žádný český manuál pro Rhino není volně v prodeji. Společně se zakoupeným Rhinem jsou ale dodávány tyto české manuály: Uživatelská příručka (550 stran), Učebnice 1. stupně (270 stran), Učebnice 2. stupně (185 stran). V demoverzi je kompletní česká nápověda, která se aktivuje klávesou F1. Pokud je spuštěný nějaký příkaz, zobrazí se nápověda k tomuto příkazu.
Dobrý den. Kdy bude k dispozici zkušební volná verze Rhina4? Zvažuji nákup 3d softwaru(studentská licence) a rád bych Rhino4 vyzkoušel. Absence konstrukční historie v Rhinu3 je pro mě zásadní.
Děkuju za tu cestu v registrech. Potřeboval bych ještě nějak rino přesvědčit, aby zmáčknutí kolečka fungovalo jako v AutoCADu. Funguje to sice přez příkaz _Pan, ale to taky není úplně ono
A ještě jestli jde nějak navit další tlačítka na 5 tlačítkové miši.
Ano, anglickou verzi samozřejmě získat můžete. V instalačním balíku jsou obsaženy všechny jazyky a při instlalaci programu si vyberete, jaký jazyk chcete nainstalovat, třeba pouze angličtinu.
Dobrý den, jsem studentem Fakulty architektury VUT Brno a rád bych si pořídil studentskou verzi Rhina, na Vašich stránkách jsem však nalezl pouze odkaz na studentskou verzi v české lokalizaci. Existuje možnost získat anglickou verzi? Popřípadě je možné nějakým jednoduchým způsobem nastavit v české lokalizaci anglická menu? S počítačovou grafikou již pracuji několik let a zvykl jsem si na anglickou terminologii...
Karel Jílek: kontaktujte mě prosím na e-mailu slanina@dimensio.cz nebo na tel. 543 211 592, pošlu Vám kontakt na člověka, který s VisualMillem pracuje.
Dobrý den. Potřeboval bych vědět konkrétnější informace o VisualMill 4.0 a VisualMill Basic. Jesli stím má někdo zkušenosti, případně kde stímto software pracují. Díky za odpověď.
[10] Jan Slanina – 11. 07. 2005, 14:49 – reakce na [5]
Martin Svoboda: stačí vybrat objekt, stisknout F3, v horní části okna Vlastnosti (Properties) přepnout na položku Materiál, zatrhnout tlačítko Základní (Basic) a odkryjí se materiálová nastavení. Pak můžeš do políčka Obrázek textury nahrát texturu. Pokud ji chceš vidět v Rhinu na obrazovce, musíš použít režim RenderovanéZobrazení (RenderedViewport). Rhino umí jenom UV mapování textur, to znamená, že texturu roztáhne přes celou plochu, textury není možný opakovat jako dlaždice.
[6] Jan Slanina – 11. 07. 2005, 13:29 – reakce na [3]
Velmi pekne stranky. Naozaj. Len sa mi zda, ze to ide zase do "kolaji" dimensia. Dako to tu zmrzlo. Co mna osobne mrzi. Inak, chapem, idu prazdniny a tak. No pre kazdy pripad drzim palce, nech sa dari!
[2] Jan Slanina – 16. 06. 2005, 07:24 – reakce na [1]
Díky davouchu :) To moje jméno pod příspěvky bohužel v této chvíli neovlivním, je to věc nastavení účtů v redakčním systému, mělo by to být vyřešeno během pár dnů. O pics určitě mám zájem, ozvu se. Thx man!
cuzz. pekny to tu mate :), na prvni pohled super. nicmene me treba prekvapilo, proc je pod hlavickou clanku od fura uvedenej autor pif... ...je to malickost, pod clankem samotnym uz je primo mr. furak, ale me to trochu mate. Jinak, Pife, jsi me zadal o nejaky pics do galerky, tak se mi ozvi po icq, pokud je sem stale chces. Keep flyin' dudes!! davouch
Příspěvky
[901] Kollár Ladislav – 25. 09. 2013, 12:45
reagovat
dobrý den,
lze ve verzi 3.0 importovatPDF soubory ?, kolega co má verzi 4.0 tvrdí že lze.
Děkuji za odpověď
L.Kollár
[897] Zelda – 16. 09. 2013, 22:04
reagovat
Zdravim. mam tu menší problém ještě na konci školního roku jsem měl v ohně rhina. po levé straně panel nástrojů a dokonce i pod příkazovou lištou. někam se mi poděla a nevim jak jí znovu otevřít.
[887] Jindřich Brezovský – 03. 09. 2013, 21:36 – reakce na [73]
reagovat
Dobrý den,
měl bych obdobný dotaz, tak bych se chtěl zeptat, zdali mi třeba nepomůžete. Nedaří se mi v jednoduché scéně rozsvítit bodové světlo. Zkoušel jsem např kouli přiřadit materiál (emitter - včetně příslušných parametrů,.. 60W) a následně jej rendrovat zapomocí fryrendru, ale výsledná scéna není osvícená a světelný objekt (koule) se zobrazuje jako černý.
Netušíte prosím někdo jak tento materiál či objekt upravit nebo fryrender nastavit, aby scéna byla osvětlená?
Děkuji za odpověď
[886] zuzi – 18. 12. 2012, 13:46
reagovat
dobry den,je rhino licencia vazana na konkretne PC?alebo si musim vyzadat nove licencni cislo jestli chci tento program nainstalovat na iny PC.vymenila som totiz pc a nechci aby som prisla o licenci
[210] Jirka H. – 21. 02. 2012, 12:44
reagovat
Dobrý den, jakým způsobem v Rhinu 4 \"roztrhnu oběmový model (výlisek) na bezpodkosové poloviny (tvárník / tvárnice). Děkuji
S pozdravem Jirka H.
[207] Peter Covnik – 27. 10. 2011, 07:22
reagovat
Chcel by som sa spytat ci je normalne ze ked ulozim model robeny v T-splines tak sa mi nesplniteľne automaticky konvertuju do NURBS. Zaujimalo by taktiez aky typ exportu by ste odporucali z rhina do 3DS max aby sa geometria co najmenej degradovala.
S pozdravom Peter Covnik
[80] Aneta Zatočilová – 01. 02. 2011, 15:23
reagovat
Dobrý den, potřebovala bych zjistit jaký plugin obsahuje funkci která na křivce dokáže interpolovat úsečku. Taková funkce v klasickém rhhinu 4.0 asi není, nebo jsem ji neobjevila...
díky za odpověd
[79] Radka – 27. 12. 2010, 21:50
reagovat
Dobrý den,
obracím se na Vás všechny s prosbou o pomoc. Neporadíte mi někdo, kde bych sehnala tutorial na model židle Ant Chair od Jacobsena? Potřebuji to do školy a vzhledem k tomu, že jsem měli pouze 3 lekce v Rhinu, toho umím opravdu málo. Budu vděčná za každou radu. Díky moc.
[78] Rado – 03. 06. 2010, 00:37
reagovat
Pozdravujem.
Vo firme, kde by som mal nastúpiť, pracujú s rhinom 4 a render V-ray. Používajú ho hlavne na vizualizáciu interierov a na ich starej PC zostave je renderovací čas strašne dlhý. Tak ma poverili úlohou na kúpu novej PC zostavy. Preto by som sa rád opýtal , aké by boli najvhodnejšie parametre PC zostavy pre rhino 4 a v-ray.
Ďakujem
bell
[77] Lubos Loibl – 26. 05. 2010, 00:22
reagovat
Dobrý den,
chtěl bych vědět jestli program Rhino funguje na operačním systému MacOS??
Děkuji
Luboš Loibl
[76] Ondřej – 08. 04. 2010, 13:53 – reakce na [65]
reagovat
no myslím Ondřeji že chyba bude zřejmě na tvojí straně
[75] Zdeněk – 31. 03. 2010, 17:06
reagovat
Dobrý den, pracuji v Rhinu s velkým souborem kolem 400MB a můj stařík PC už nezvládá základní renderování v Rhinu. Půjčil jsem si výkonný notebook a chtěl nahrát demoverzi Rhina abych si mohl prohlédnout vyrenderovaný model. Ze stránek Dimensio se, ale stáhne jen php soubor a jinak nic. Můžete mi, prosím poradit? Mohu nahrát na ten notebook Rhino z CD a přihlásit se pod svou licencí.Děkuji
[74] rez – 06. 03. 2010, 13:37
reagovat
Dobrý den, jsem úplný začátečník v Rhinu4. Pokoušel jsem se najít nějaké předdefinované textury a našel v adresáři RIB.Když je však chci aplikovat na nějaký předmět v Rhinu,v adresáři se nic nezobrazí.Když zvolím opačnou cestu a otevřu nejdřív adresář a následně program Rhino, zobrazí se v příkazovém řádku Rhina, že tento program tento soubor nepodporuje. Můžete mi prosím poradit, jak se dostat k texturám? Také by mě zajímalo jak je to s renderováním? Potřebuji si k Rhinu 4 zakoupit ještě nějaký renderovací program? Původně jsem si myslel, že to vše je obsažené v Rhinu.Děkuji za odpověď.Rez
[73] ethic – 05. 03. 2010, 03:33 – reakce na [66]
Reaguje: [887] - reagovat
jde o to jaký render používáte. v materiálovém editoru fryrenderu je vlastnost materiálu, jako je například průhlednost, lesklost atd., nazvaná emitter (záložka vpravo nahoře), tím se materiálu přiřadí svítivost v luxech či kandelách. určitě bude podobný materiál i pro v-ray (namátkou přes google: http://software.asgvis.com/index.php?option=com_co ntent&task=view&id=30&Itemid=55 ) ...jiné způsoby neznám
[72] kuboj – 11. 02. 2010, 11:55
reagovat
Mám dotay a to zda se dá sehnat nějaký manuál přiručka na ovládání Rhino.
Vím že při koupi tohoto programu je i manuál.
CHtěl bych se však s tímto programem seznámit dřívěji než jej zakoupím.
Nebo zda by někdo manuál již nepotřeboval a byl by ochoten jej nabídnout tak jsem zájemce.
Děkuji
kubooj@yahoo.com
[71] Pavel – 19. 01. 2010, 19:13
reagovat
Mam jeste jednu otazku...je mozne pri rendru ve Fryrendru z MAXE zadat orez?? spocitani jen casti sceny?? Dekuji Pavel
[70] Pavel – 19. 01. 2010, 19:10
reagovat
Dobry den....
mam otazecku ohledne rendrovani v programu Fryrender po siti, vse me bezi jak ma ale pri nastaveni rendru jednoho obrazku me nakonec vypadne tolik obrazku kolik mam pridelenejch stanic a ne jeden spolecnej..kvalitni..kde delam chybu?? Dekji Pavel
[69] Petr – 09. 12. 2009, 14:48
reagovat
Prosím Vas rhino4 funguje aj pod 64bit windows? Idem kupovat win7 a neviem ci 32/64 bit verziu. Dakujem
[68] Petr – 09. 12. 2009, 13:47
reagovat
Prosím Vas rhino4 funguje aj pod 64bit windows? Idem kupovat win7 a neviem ci 32/64 bit verziu. Dakujem
[67] radim kaliničenko – 07. 07. 2009, 19:04
reagovat
ahoj chlapy mám kinga a nikde nemůžu sehnat nášivku b-king nevíte o nějaké radim.k@centrum.cz díky
[66] Nikola – 13. 06. 2009, 18:46
Reaguje: [73] - reagovat
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli byste mi neporadili jak v Rhinu 4.0 udělám svítící předmět? Například kostku, která by svítila. A ještě bych se chtěla zeptat jestli je pro Flamingo nějaký manuál v češtině? Děkuji předem za odpověď.
[65] Ondřej Bartůšek – 29. 04. 2009, 15:09
Reaguje: [76] - reagovat
Dobrý den
Mám problém s chodem programu Rhino 4. Při zobrazení kontrolních bodů křivky (příkazem PointsOn (F10)) se mi kontrolní body zobrazují mimo křivku. Jedná se o chybu v programu nebo je chyba na mé straně? Děkuji za odpovědi.
Ondřej Bartůšek
[64] Hana Vaňková – 10. 04. 2009, 13:10
reagovat
Dobrý den,
chci se zeptat, kde je možné najít nějaký podrobnější manuál na webu či v obchodě pro ty, kteří se chtějí Rhino naučit. Pokoušela jsem se o nějaké modely, pracuji léta v AutoCadu, ale i přes podobnost ikon, se mi to nedaří. Ideální by byl konkrétní návod, co jak udělat od nejjednodušších věcí. Bohužel manuál v demoverzi vpravo, která je v angličtině, mi opravdu nepomohla
[63] Lukáš – 09. 04. 2009, 20:26 – reakce na [59]
reagovat
Kliknutím na právé tlačítko se opakuje poslední příkaz.
Držením pravého talčítka se pohybuje s prostředím.
Mě to nikdy nepřišlo divné ... když chceš pohybovat kamerou musíš tlačítko držet.
[62] Lukáš – 09. 04. 2009, 13:45
reagovat
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat jestli jde v GrassHopperu scriptovat v Pythonu. Na internetu jsem objevil pár obrázků, na kterých vypadá je Pythonovskej script použit, ale mě to tu nabízí pouze VB a C# scripty.
[61] Tomas – 19. 02. 2009, 09:03
reagovat
Rad by som sa opytal na instalaciu V-Ray. Mam zakupenu original licenciu na Rhino V Ray 4.0. Poradte mi prosim sposob resp. postup ako ho mam nainstalovat. Srdecna Vdaka
[60] Kamil – 02. 02. 2009, 21:51
reagovat
Dobrý den,
měl bych na Vás dotaz ohledně zobrazení kamery v rhinu. Když v rhinu zapnu zobrazení kamery (F6), začne se posouvání a otáčení obrazu znatelně trhat. Dělá to i v novém souboru, kde jsem ještě nenakreslil ani čárku, vypnutím zobrazení kamery se zase vše posouvá a otáčí zcela plynule. Mohli by jste mi poradit zda se to dá vyřešit nastavením rhina, nebo je problém spíše v hardwaru, případně na co je zobrazení kamery náročné, procesor, paměť, nebo grafická karta.
předem díky za odpověď
[59] Ondřej Sazima – 27. 01. 2009, 12:38
Reaguje: [63] - reagovat
Mám malí problém s Rhinoceros a nemůžu ho odstranit. je to asi maličkost a prominte za otravování ale nechtěl jsem procházet sáhodlouhé diskuze. tak teda často se mi stává že chci pravím tlačítkem myši otáčet nebo posouvat model ale místo toho mi to potvrzuje nebo naskakuje poslední příkaz nevíte jak toto potvrzování vypnout? mám verzi 4.0 SR4b předem děkuji a nezlobte se že vás s tím otravuji ale docela hodně mi to znepřijemňuje práci a dříve to tak nedělalo
S pozdravem Ondřej Sazima
[58] Martin – 27. 11. 2008, 00:46
reagovat
Mel bychdotsaz stahl jsme si zkusebni verzi rhina jak je prosim omezena a v cem? nikde se mi nepodarilo tyto informace najit Dekuji
[57] Daniel – 03. 08. 2008, 07:01
reagovat
Chtel bych se zeptat jestli je mozne primo ze Rhina, nebo pomoci nejakeho zasuvneho modulu vygenerovat texturu se stinem na objektu, ktery nasvitim pomoci svetel. Pripane jak muzu objekty ze Rhina korekte exportovat jako NURBS model do Maye.
Diky za odpovedi
[56] Ondra – 31. 07. 2008, 16:13
reagovat
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit.
Diky za rady.
[55] Ondra – 31. 07. 2008, 14:10
reagovat
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit.
Diky za rady.
[54] Ondra – 31. 07. 2008, 10:55
reagovat
Potřebuji poradit. Jak nastavit kameru pri zakresu do fotky? Nebo aspoň, jak nastavit fotku na pozadi, abych mohl kameru přesně nastavit.
Diky za rady.
[53] jan osecký – 23. 07. 2008, 11:05
reagovat
dobrý den
Kdesi jsem tu četl, že rhino je kompletně v češině, používám ale rhino 4 v češtině s helpem v angličtině. dá se od vás stáhnout HELP v češtině?
S pozdravem
H.
[52] Klara K. – 18. 07. 2008, 21:30
reagovat
Dobry den,
proramuji v Jave a pouzivam Java3D knihovnu a netbeans. Vase obj,dxf,... formaty nejsou kompatibilni s formaty obj,dxf,.. ,ktere vyzaduje java. Tak jsem chtela poslat pripominku, kdybyste nekdy zamysleli Rhino upravit v tomto smeru. (pokud teda ovsem nemam zastaralejsi verzi jednoho z techto programu)
[51] Klara K. – 18. 07. 2008, 20:52
reagovat
Dobry den,
proramuji v Jave a pouzivam Java3D knihovnu a netbeans. Vase obj,dxf,... formaty nejsou kompatibilni s formaty obj,dxf,.. ,ktere vyzaduje java. Tak jsem chtela poslat pripominku, kdybyste nekdy zamysleli Rhino upravit v tomto smeru. (pokud teda ovsem nemam zastaralejsi verzi jednoho z techto programu)
[50] Jan Slanina – 12. 07. 2008, 09:02 – reakce na [49]
reagovat
Dobrý den,
Rhino bohužel nemá dynamiku nebo kolize, nedávno padnul podobný dotaz na diskusní skupině Rhina http://news2.mcneel.com/scripts/dnewsweb.exe?utag= &group=rhino&xrelated=291158&cmd_related=View+thre ad
Jan Slanina
[49] Lukáš Matěja – 10. 07. 2008, 16:24
Reaguje: [50] - reagovat
Dobrý den,
chtěl bych se vás zeptat, zda jde v Rhinu nechat působit gravitaci. Kupříkladu mám hromádku lžiček, kterou bych nerad skládal ručně.
Děkuji za odpověď
Lukáš Matěja
[48] Jan Slanina – 04. 06. 2008, 15:23 – reakce na [46]
reagovat
Dobrý den, pokud chcete pracovat ve Vistách, doporučoval bych přejít na Rhino 4 s nejnovějším balíčkem SR3. Podrobnosti viz. http://en.wiki.mcneel.com/default.aspx/McNeel/Rhin oOnVista.html
[47] Jaroslav Křížek – 13. 04. 2008, 21:36
reagovat
Dobrý den dělám seminární práci s tímto programem o potřeboval bych zaslat nějaké podklady o 3D modelování obecně.Pokud můžete pošlete mi je na e-mail jarta@email.cz budu velice zavázán.děkuji
[46] Alexander ONDO Ing. – 07. 04. 2008, 11:33
Reaguje: [48] - reagovat
Dobrý den,
vlastním komerční licenci Rhino v3.0 a plánuji přechod na Win Vista. Je Rhino v3.0 podporován také pro Vista, případně který servisní balíček Rhina 3, nebo budu muset přejít na Rhino 4.0.
Děkuji
A.O.
[45] Zdeněk – 19. 02. 2008, 09:32
reagovat
Děkuji, stavový řádek je na svém místě.
[44] Martin F. – 05. 02. 2008, 11:34
reagovat
Dobry den,
chtel bych se prosim zeptat jestli rhino4 vyuziva vicejadrove procesory pro rendering v okne ci je to zalezitost jen graficke karty. Mam 4jadrovy procesor a nejak strasne pomalu se to hybe (vytizenost procesoru je max 25%). Dale mam GK zvladajici vsechny soucasne, graficky narocne hry. Pred tim jsem mel GK Nv QUADRO a pro tyto karty rhino nema podporu vubec. Jsem tim docela zklaman protoze rhino vyuzivam pro architekturu a modely jsou vetsinou dost narocne a zatim jsem nenasel pocitac ktery by si s rhinem rozumel. Mozna je to chybnym nastavenim a tak vas prosim o radu.
Dekuji MF
[43] Lukáš – 24. 01. 2008, 19:22
reagovat
Dobrý den,
Stáhnul jsem si lokalizovanou zkušební verzi Rhina 3.0, ale zobrazuje chybně češké znaky.
Co s tím?
[42] Martin – 21. 12. 2007, 12:26
reagovat
Dobrý den, zakoupil jsem EDU studentskou verzi Rhina s SP2 a jak jsem zjistil, SP2 se \"hádá\" s Total Commandrem při funkci Windows Menu (klik pravým tlačítkem na soubor), což mi celkem znesnadňuje práci v ostatních programech. Jedná se o nějakou zvláštní chybu, nebo chabu SR? Děkuji
[41] Štěpánek Michael – 11. 12. 2007, 21:26
reagovat
Dobrý den
Chtel bych se vás zeptat, mám verzi Rhinocerosu 4.0 a vše funguje jak má, ale když chci udelat čáru, čí začit tvorit krabici, a nebo cokoliv kde je kurzor, tak se mi to seká, nevíte cim to muže být. Seká se to celkem hodně, takže se s ním nedá pracovat. Děkuji předem za vaši odpověd. S úctou Štěpánek.
[40] Jan Slanina – 14. 11. 2007, 08:41 – reakce na [39]
reagovat
V poslední verzi SR2 byla chyba v kódování lokalizačního souboru, už by to snad mělo být opraveno, zkuste prosím SR2 stáhnout a nainstalovat znovu.
[39] Pavel Skrivanek – 09. 11. 2007, 23:05
Reaguje: [40] - reagovat
Dobrý den,
po upozornění na nový SP2 do rhina jsem tento stáhl a nainstaloval, po této instalaci se bohužel v programu v příkazovém menu rozsypala česká znaková sada (písmena s diakritikou jsou nahrazeny nesmyslnými znaky). Nevíte kde a jak to opravit? Děkuji
[38] Pavel – 29. 10. 2007, 19:38
reagovat
námět na článek
http://www.pointools.com/index.php
a na
http://www.quest3d.com/
[37] Karel Disman – 11. 10. 2007, 13:31
reagovat
Dobry den,
porozhlizim se po vhodnem a cenove prijatelnem programu pro designerskou praci. Muzete prosim srovnat Rhino3D s produktem Pro/Concept, ktery nabizi spolecnost PTC?
Dik za odpoved. Dis.
[36] Jan Slanina – 24. 09. 2007, 09:27 – reakce na [35]
reagovat
Dobrý den,
jenom ne ATI. O tom se naopak na fórech všude píše, že s kartami ATI jsou v Rhinu velké potíže. Nejsou tam nějak moc korektní ovladače a často dochází k rozsypání kurzoru myši a k dalším grafickým chybám, viz. např. http://news2.mcneel.com/scripts/dnewsweb.exe?utag= &group=rhino&xrelated=267336&cmd_related=View+thre ad
Jednoznačně doporučuji karty NVidia, my je používáme už 10 let bez problémů.
[35] Pepe – 23. 09. 2007, 13:52
Reaguje: [36] - reagovat
Dobrý den
Chci se zeptat. Mám takový menší problém, s kterým si určitě budete umět hravě poradit. V Rhinoceru jsem začal pracovat asi před rokem, teď přišel čas koupit si nový počítač, jenže můj problém spočívá v tom, že si vůbec nevím rady s výběrem základní desky, potažmo Grafické karty, ktera je pro modeling dost významným faktorem. Nevím zda je s Rhinem vice kompatibilni ATI nebo Nvidia. Nikde na forech sem tuhle odpověd nenašel. Možná, že je to stejné jako u 3D maxu kde je lepsi stavět na ATI technologii. Prosím o radu.
Můj email : jozula@seznam.cz Děkuji za odpověd'
[34] Jan Slanina – 08. 01. 2007, 11:20 – reakce na [32]
reagovat
Pro školní V-Ray bohužel neplatí tak benevolentní podmínky jako pro Rhino, dělá ho totiž úplně jiný výrobce a má svoje podmínky. Po ukončení studia licence není platná a musí se upgradovat na komerční. Nedá se používat komerčně ani po dobu studia.
[33] Jan Slanina – 08. 01. 2007, 11:19 – reakce na [31]
reagovat
Nejdříve se musí v záložce Indirect Illumination zatrhnout "On", aby se počítalo nepřímé osvětlení. Tím se objeví nová záložka Irradiance Map. V záložce Indirect ilumination ovšem musí být jako "Primary engine" vybrána Irradiance map.
[32] Cornelius – 05. 01. 2007, 19:31
Reaguje: [34] - reagovat
Zdravim, mozna jsem spatne hledal, ale mam dotaz ohledne studentske verze V-Raye, jestli pro ni jako update k Rhinoceru plati stejne podminky jako pro Rhino, tzn. jestli ji mohu po ukonceni studia pouzivat komercne, diky a nashledanou.
[31] monik – 02. 01. 2007, 12:59
Reaguje: [33] - reagovat
Zatim se mi nepodarilo objevit Irradianci map.Muzete mi poradit, kde co mam zatrhnouit? diky. Monik
[30] Jan Slanina – 16. 11. 2006, 13:05 – reakce na [29]
reagovat
Ano, studentskou licenci Rhina si můžete koupit i při dálkovém studiu.
[29] Jirka – 16. 11. 2006, 08:52
Reaguje: [30] - reagovat
Jsem studentem dálkového studia, můžu si zakoupit zvýhodněnou studentskou licenci? Děkuji.
[28] Jan Slanina – 20. 10. 2006, 15:30 – reakce na [27]
reagovat
Rhino 4 by mělo určitě vyjít do konce tohoto roku, myslím že budou i nějaké předprodejní slevy, protože komerční licence bude o trošku dražší než u Rhina 3 a po nějakou dobu se bude komerční Rhino 4 prodávat v akci za stejnou cenu, jako komerční Rhino 3. Cena studentských licecí a školních multilicencí by ale měla být zcela stejná jako u Rhina 3, takže 6.200,- Kč bez DPH za studentskou licenci.
[27] Martin Šifel – 17. 10. 2006, 18:36
Reaguje: [28] - reagovat
Zajímalo by mě, kdy vyjde rhino 4.0 v ČR a kolik bude stát studentská verze. Děkuji za odpověd.
[26] Jan Slanina – 02. 07. 2006, 10:29 – reakce na [24]
reagovat
Milan Turek: děkuji za nabídku, ale se vzhledem našich stránek jsme zcela spokojení, nevidíme ho jako fádní ale jako jednoduše elegantní a vzdušný. Mnohem více 3D grafiky uvidíte na našich stránkách www.3dshop.cz, na kterých právě pracujeme a které budou zprovozněny koncem tohoto měsíce. Ale ještě jednou děkuji za nabídku a přeji ať se Vám ve webdesignu daří!
[25] Jan Slanina – 02. 07. 2006, 10:25 – reakce na [23]
reagovat
zklamaný návštěvník: ano, máte pravdu, aktualizace byla v poslední době katastrofální, protože se bohužel nenaplnily původní předpoklady že budou ostatní uživatelé přispívat svými články a tak musím až na výjimky veškeré články psát sám a poslední dobou jsme dělali velké vizualizační projekty a na psaní bohužel nebyl vůbec čas :-( Ale jsem si vědomý svého dluhu a pokusím se teď aktualizovat stránky daleko častěji.
[24] Milan Turek – 30. 06. 2006, 11:13
Reaguje: [26] - reagovat
Dobry den,
vase stranky som zacal navstevovat len pred nedavnom.Rhino3D pre mna nie je primarny nastroj pre pracu a tak nemam moc casu sa mu venovat.Chcem pouzivat 3D doplnky pre web stranky a tak ho chcem poznat aspon na malej-strednej urovni. Ale k veci. Robim web stranky (zial referencie [referencnu stranku] momentalne iba pripravujem) a to je prave predmet mojho dotazu. Vasa stranka o programe Rhino3D na mna posobi velmi fadne!Ako stranku podporujucu takyto mocny najstroj by som videl prave 3D stranku s uzasnym vizualom. Pokial sa taketo veci premyslia zvysi to nielen zaujem o stranky ale aj zaujem o samotny produkt - pretoze stranka bude obsahovat prave 3D prvky z Rhinoceros3D. Pokial Vas taketo nieco zaujima a mali by ste vazny zaujem o risenie web stranky budem rad ked ma kontaktujete a bezplatne Vam mozes vytvorit predlohu mojej predstavy.
Pekny den
Milan Turek - ILLUSIONS
[23] zklamany navstevnik – 15. 06. 2006, 17:53
Reaguje: [25] - reagovat
Rad bych podekoval za vznik Vasich stranek. Avsak jejich soucasny stav, co se aktualizace tyce, je katastrofalni. Ihned na hlavni strance se nabizi ke stazeni "aktualni" dubnova verze Rhina 4, taktez jakakoli aktivita v redakcnim systemu jiz nadobro odumrela (temer 2 mesice bez noveho clanku!!). Kdyz uz Vas projekt vznikl - czech support expaned - pak by si dozjista zaslouzil vetsi peci. At se Vam dari.
[22] Jan Slanina – 20. 04. 2006, 09:42 – reakce na [21]
reagovat
Žádný český manuál pro Rhino není volně v prodeji. Společně se zakoupeným Rhinem jsou ale dodávány tyto české manuály: Uživatelská příručka (550 stran), Učebnice 1. stupně (270 stran), Učebnice 2. stupně (185 stran). V demoverzi je kompletní česká nápověda, která se aktivuje klávesou F1. Pokud je spuštěný nějaký příkaz, zobrazí se nápověda k tomuto příkazu.
[21] Michal Charvat – 18. 04. 2006, 08:56
Reaguje: [22] - reagovat
Dobrý den,
existuje prosím nějaký manuál na rhino ? Rád bych si ho koupil. Myslím tím v knižní podobě. Za odp. předem děkuji.
[19] Jan Slanina – 13. 03. 2006, 18:34 – reakce na [18]
reagovat
Rhino 4 by mělo být v prodeji (a tedy i v demoverzi) počátkem léta 2006.
[18] Jan Doubek – 03. 03. 2006, 10:50
Reaguje: [19] - reagovat
Dobrý den.
Kdy bude k dispozici zkušební volná verze Rhina4? Zvažuji nákup 3d softwaru(studentská licence) a rád bych Rhino4 vyzkoušel. Absence konstrukční historie v Rhinu3 je pro mě zásadní.
[17] Jan – 21. 12. 2005, 13:42
reagovat
Děkuju za tu cestu v registrech.
Potřeboval bych ještě nějak rino přesvědčit, aby zmáčknutí kolečka fungovalo jako v AutoCADu. Funguje to sice přez příkaz _Pan, ale to taky není úplně ono
A ještě jestli jde nějak navit další tlačítka na 5 tlačítkové miši.
[16] Jan Slanina – 20. 12. 2005, 14:54 – reakce na [15]
reagovat
Klávesové zkratky se ukládají do registru HKEY_CURRENT_USER/Software/Mcneel/Rhinoceros/3.0/S cheme: Default/Options/Shortcut Keys
[15] Jan – 15. 12. 2005, 16:20
Reaguje: [16] - reagovat
Neví nekdo do kterého souboru se ukládají klávesové zkratky
[14] Jan Slanina – 11. 10. 2005, 11:27 – reakce na [13]
reagovat
Ano, anglickou verzi samozřejmě získat můžete. V instalačním balíku jsou obsaženy všechny jazyky a při instlalaci programu si vyberete, jaký jazyk chcete nainstalovat, třeba pouze angličtinu.
[13] Václav Apl – 10. 10. 2005, 18:32
Reaguje: [14] - reagovat
Dobrý den, jsem studentem Fakulty architektury VUT Brno a rád bych si pořídil studentskou verzi Rhina, na Vašich stránkách jsem však nalezl pouze odkaz na studentskou verzi v české lokalizaci. Existuje možnost získat anglickou verzi? Popřípadě je možné nějakým jednoduchým způsobem nastavit v české lokalizaci anglická menu? S počítačovou grafikou již pracuji několik let a zvykl jsem si na anglickou terminologii...
[12] Jan Slanina – 02. 08. 2005, 11:48 – reakce na [11]
reagovat
Karel Jílek: kontaktujte mě prosím na e-mailu slanina@dimensio.cz nebo na tel. 543 211 592, pošlu Vám kontakt na člověka, který s VisualMillem pracuje.
[11] Karel Jílek – 02. 08. 2005, 04:36
Reaguje: [12] - reagovat
Dobrý den. Potřeboval bych vědět konkrétnější informace o VisualMill 4.0 a VisualMill Basic. Jesli stím má někdo zkušenosti, případně kde stímto software pracují.
Díky za odpověď.
[10] Jan Slanina – 11. 07. 2005, 14:49 – reakce na [5]
reagovat
mousek: no já měl Bongo otevřený asi 2x v životě... tak leda že by se našel někdo kdo s Bongem dělá a něco napsal?
[7] Jan Slanina – 11. 07. 2005, 13:32 – reakce na [4]
reagovat
Martin Svoboda: stačí vybrat objekt, stisknout F3, v horní části okna Vlastnosti (Properties) přepnout na položku Materiál, zatrhnout tlačítko Základní (Basic) a odkryjí se materiálová nastavení. Pak můžeš do políčka Obrázek textury nahrát texturu. Pokud ji chceš vidět v Rhinu na obrazovce, musíš použít režim RenderovanéZobrazení (RenderedViewport). Rhino umí jenom UV mapování textur, to znamená, že texturu roztáhne přes celou plochu, textury není možný opakovat jako dlaždice.
[6] Jan Slanina – 11. 07. 2005, 13:29 – reakce na [3]
reagovat
Pudlik: snažím se psát co to jde, ale je to časově moc náročný. Pokud se budou najdou nějací autoři se svými články, tak mi to docela pomůže :)
[5] mousek – 10. 07. 2005, 22:30
Reaguje: [10] - reagovat
Mohli by ste nejake tutorialy ohladom bonga napisat? prosiim
[4] martin svoboda – 03. 07. 2005, 13:00
Reaguje: [7] - reagovat
dobrý den, Neví někdo jak v rhinoceros 3.0 vložit textury???
[3] Pudlik – 28. 06. 2005, 17:00
Reaguje: [6] - reagovat
Velmi pekne stranky. Naozaj. Len sa mi zda, ze to ide zase do "kolaji" dimensia. Dako to tu zmrzlo. Co mna osobne mrzi. Inak, chapem, idu prazdniny a tak. No pre kazdy pripad drzim palce, nech sa dari!
[2] Jan Slanina – 16. 06. 2005, 07:24 – reakce na [1]
reagovat
Díky davouchu :) To moje jméno pod příspěvky bohužel v této chvíli neovlivním, je to věc nastavení účtů v redakčním systému, mělo by to být vyřešeno během pár dnů. O pics určitě mám zájem, ozvu se. Thx man!
[1] davouch – 15. 06. 2005, 22:23
Reaguje: [2] - reagovat
cuzz. pekny to tu mate :), na prvni pohled super. nicmene me treba prekvapilo, proc je pod hlavickou clanku od fura uvedenej autor pif... ...je to malickost, pod clankem samotnym uz je primo mr. furak, ale me to trochu mate.
Jinak, Pife, jsi me zadal o nejaky pics do galerky, tak se mi ozvi po icq, pokud je sem stale chces.
Keep flyin' dudes!!
davouch
Nahoru ↑