Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Rhinoceros > Aktuality > Brazil 2.0 r/s WIP 3


Brazil 2.0 r/s WIP 3

Publikováno: 15.6.2005 | Autor: Jan Slanina | Rubrika: Aktuality | Komentáře: 0 - Doporučit

Brazil 2.0 r/s WIP 3 pro Rhino je nyní k dispozici. Stáhnout si jej mohou na oficiálním webu majitelé Rhina 3.0.

Brazil 2.0 r/s WIP 3 pro Rhino je nyní k dispozici. Stáhněte si jej pomocí odkazu na konci tohoto článku (pouze pro majitele Rhina 3.0).

UPOZORNĚNÍ - Toto je pracovní verze software.
Používejte na vlastní riziko. Pracovní verze mohou spadnout, zatuhnout nebo mohou poškodit soubory.

Jedná se o prvotní verzi Brazilu 2.0 r/s, která je zatím velice neúplná. Stále ještě zbývá implementovat a pročistit velké množství funkcí, takže současný stav neberte jako ukázku toho, jak bude vypadat finální produkt. Naším plánem je implementace všeho, co bude obsaženo ve verzi pro MAX v době, kdy bude uveden Brazil 2.0. Ještě se objeví mnoho, mnoho nových funkcí.

V této pracovní verzi naleznete následující funkce:

Materiálový editor (příkaz BrazilMaterialEditor)

Obsahuje několik základních konceptuálních shaderů. Zatím chybí podpora textur a ani specifikace materiálů ještě není úplná. Materiály lze do scény přetáhnout metodou „drag and drop" a lze je ukládat do souboru spolu s modelem.

Renderovací volby (příkaz BrazilOptions)

Obsahuje nové volby včetně mnoha nastavení světel a GI (některé fungují, některé ještě ne). Velikosti pohledu, objektivy... dost věcí, se kterými si můžete pohrát.

Okolní prostředí (příkaz BrazilEnvironmentEditor - novinka v této verzi)

Editace a procházení shaderů okolního prostředí Brazilu. Aktuální prostředí je zobrazeno s "rohovými značkami".

Podpora světelných zdrojů Rhina.

Bodové, kuželové, plošné a paralelní. Další nastavení najdete ve Vlastnostech objektu. Shadery stínů jsou k dispozici, ale nejsou momentálně přesně implementovány - pravděpodobně přijdou na řadu v příštím vydání.

Výstup souborů

Podpora všech základních typů Rhina a standardního renderovacího okna Rhina.

Úplný seznam změn v tomto vydání WIP naleznete níže:

20050603: Veřejné WIP 3

Funkce:

  • Implementovaný editor prostředí, podporující prototypové shadery okolního prostředí.

Opravy chyb:

  • za určitých okolností byly vytvořeny vícenásobné instance implicitních materiálů.
  • za určitých okolností se objevilo chybové hlášení "Ibis: Render Content Manager is not present".
  • někdy došlo ke zhroucení při ukončení programu za doprovodu hlášení "Pure virtual function call".

Příjemnou zábavu!
Andy le Bihan
Robert McNeel and Associates

Související odkazy

Nahoru ↑