Nacházíte se zde: Rhino3D.cz > Články > Renderování > Brazil r/s 2.0 Beta 11 pro Rhino 4


Brazil r/s 2.0 Beta 11 pro Rhino 4

Publikováno: 12.3.2008 | Autor: Andy le Bihan | Rubrika: Renderování | Komentáře: 0 - Doporučit

Brazil Beta 11 - ikonaMajitele Rhina 4.0 vybízíme ke stažení nové verze renderovacího modulu Brazil r/s 2.0 Beta 11. V tomto článku se dozvíte co je nového, jaké funkce přibyly a které chyby byly opraveny. Článek doprovází nádherné obrázky od neúnavného uživatele Paula Sherstobitoffa, který pravidelně chrlí nové spousty ukázek osvětlovacích a materiálových možností a testů hloubky ostrosti v Brazilu pro Rhino.

Uživatele Rhina 4.0 vybízíme ke stažení a vyzkoušení nové betaverze renderovacího modulu Brazil r/s 2.0 pro Rhino 4.

Brazil r/s 2.0 Beta 11 si můžete stáhnout na adrese http://brazil.mcneel.com

Poznámky k novému webu Brazilu: většinu dokumentace, diskusí a souborů k Brazilu přesunujeme na stránku http://brazil.mcneel.com. To je nové centrální místo, kde najdete vše o Brazilu pro Rhino včetně blogu vývojářského týmu, diskusního fóra s podporou nntp, gallerií, tutoriálů atd. Pro spřístup k tomuto webu musíte zažádat o uživatelsé jméno a heslo.

Nové funkce: v nejnovější betaverzi je již prakticky hotová sada funkcí jádra včetně podpory fotonů a základního shaderu BAM Skin. Ještě zbývá nějaká práce na fotonech, ale z hlediska funkčonsti je tento produkt už téměř hotov.

Podporované verze Rhina: Brazil si při stažeín vyžádá CD-klíč vašeho Rhina 4.0. Betatestování Brazilu r/s je omezeno na uživatele Rhina 4.0, Brazil pro Rhino 3.0 ijž není podporován. Pro instalaci této betaverze Brazilu musíte mít Rhino 4.0 se Servisním balíčkem 3 nebo novějším, který si můžete stáhnout na adrese http://www.rhino3d.com/download.htm

Poznámky: Toto je aktuální betaverze renderovacího modulu Brazil r/s 2.0 pro Rhino. Produkt je již téměř hotov a je k němu i prvotní dokumentace.

Beta cyklus: betaverze Brazilu se objevují zhruba po dvou týdnech. Nemusíte stahovat RDK samostaně – vše co je potřeba je obsaženo v instalačním programu.

Známé problémy: kvůli problémům s prvním vydáním V-Raye pro Rhino 4.0 je zde známá nekompatibilita mezi V-Rayem a tímto vydáním Brazilu.  Pokud používáte VRay pro Rhino 4.0, ujasněte si prosím před instalací Brazilu situaci u firmy ASGVIS. Pokud si nejste jistí co máte udělat a používáte V-Ray pro Rhino, tak si prosím nestahujte a neinstalujte Brazil Beta.  Verze V-Raye, která tento probém opraví, by měla být dostupná již tento týden.

Brazil r/s 2.0 pro Rhino 4

Kompletní seznam změn v této Betě najdete níže:

20080310: veřejná Beta 11

Funkce:

  • Byla přidána soupiska textur materiálu Matte.
  • Byl přidán shader Brazil Advanced Material Skin.
  • Transparency mapa je již podporována správně.
  • Shader Optimized basic material.
  • Do konfiguračního souboru byla přidána volba Add Default Content.
  • Do základního materiálu Rhina byla přidána podpora fotonů.
  • Zapouzdřené soubory jsou ukládány jako zmenšené (SaveSmall).
  • Do všech hlavních materiálů Brazilu byla přidána podpora fotonů - zbývají ještě smíšené materiály (blends).
  • Do stromu uzlů v Content editoru byla přidána volba 'Remove instancing'.
  • Volby Brazil Render Cache a Photon nyní podporují loading and saving.
  • Nyní lze klikat na ikony voleb Render Cache a Photon a zapínat nebo vypínat jejich funkce.
  • V Renderer Support byla přidána nová volba 'Restore content editor window at startup'.
  • Byla přidána nová volba 'Restore options window at startup'.

Brazil r/s 2.0 pro Rhino 4

Opravené chyby:

  • Komplexní "dvoubarevné" procedurální textury nenastavovaly správně parametry podřízených objektů.
  • Byl opraven problém s multithreadingem v textuře Dots.
  • Základní materiálové slotu materiálu Utility byly implicitně vypnuté.
  • Některé interní a implementační shadery se zobrazovaly v seznamu materiálů a textur, dokonce i kfyž byla volba konfigurace vypnutá.
  • Soubory 24-bit TGA, TIFF nebo PNG se již nerenderuj plně průhledné.
  • Zdroj reflexe v materiálu Matte nefungoval správně.
  • Decals nebyly při transformaci objektu přesunuty.
  • Průhledné stíny nepracovaly správně v základím materiálu Rhina.
  • Volby Chrome glossiness nepracovaly správně.
  • Za určitých okolností došlo ke zhroucení při nahrávání souborů bzpreset.
  • Copy/Paste způsobovalo, že se v seznamu materiálů objevily vícenásobné materiály.

Hodně zábavy!

Andy le Bihan
Robert McNeel and Associates

Autorem všech obrázků v této galerii je Paul Sherstobitoff

Nahoru ↑